tisdag 22 september 2009

Army of assholes

Vart tog den låten vägen undrar jag?
http://www.youtube.com/watch?v=-bAN7Ts0xBo&feature=related
Sitter jag lyssnar på den på datorn eftersom jag råkar ha den där..
Man får sån lust att dansa, hmm.
Livet rullar på annars, lägger inte upp några bilder från helgen för jag hade två, en på angelica och en på mitt kaffe..
Jag tror inte att det skulle göra er till lyckligare människor.
Kollade igenom och rensade datorn lite förut och såg att jag har ju faktistk väldigt mycke punk som jag inte har lyssnat på på länge så nu är pitbullfarm, frontsoldat, pungsvett och en massa annat inlagt på ipoden och väntar på att bli lyssat på.
Trevligt!
Fan vad underbart med höst också!!!!
Måste understrykas att det är den absolut underbaraste tiden på året.
Regn, vind, måln, vantar, halsduk och annat bra.
Jepp det var nog allt från mig, tja!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar