onsdag 16 september 2009

Here's to you, Ronnie Drew


A life for a life or a hand for a hand
Trust in the music and strike up the band
The more that we sing the less that we fight
Time and again this is proved to be right

Idag ska jag baka och annat, gick hem tidigt för jag orkar inte bara sitta och göra inget..
Så idag har jag varit i skogen och fotat och ska baka snart, sen blir det buffy och lägga till lite låtar på ipoden så jag inte blir tokig av att det är samma sak helatiden..
Ni kanske har märkt eller undrat varför jag har gröna bilder och grön svart design på allt, jag vet inte.. snyggt? nja men det blir så bara.
Imorron går jag 08.00 - 12.00 och har foto hela dagen, anna och jag har bokat studion så det blir nog ganska lätt tror jag att bli klar.
Tror inte att det är nån som läser den här bloggen igentligen så tycks kanske vara ganska onödigt att uppdatera?!
Ja, jo men det är för min egenskull som jag har den.
Jepp nu var det här inlägget slut.. tja







2 kommentarer: