tisdag 15 september 2009

knights of cydonia

Måndagen gick fort förbi då jag var ledig!

Wiho.
Igår kom Buddha förbi och vi kollade på färjan 3 och på evil aliens, båda var väll sissådär men uppskattat.

Idag började jag sent och hade mediekommunikation och svenska.
Nu lyssnar jag på muse där av knights of cydonia vilket jag tycker är en utav dom mest underskattade låtarna, den funkar till allt. Haha jaja, nog tjat.
Fick örhänge idag, skulle igentligen köpt monsterringar men dom kostade 450.- st så det känndes som bortkastade pengar.
Hoppas att det blir ut till helgen, jag är med på allt och har dricka så hör av er så kommer jag!
Längtar tills jag får lön (påminnelse till mig själv att spara)
- 2000.- till usa resa
- 1000.- till tattoo
- 1000.- till mustasch biljett mm
Jag hoppas bara att jag kommer få mycket i lön vilket jag tvivlar på men har ändå hopper uppe!
Här är en bild på örat nu, håller tummarna att det krymper lite men hoppas inte förmycket..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar